![Management comenzi Management comenzi](/sites/g/files/xpfdlm101/files/2019-03/order-management-intro.jpg)
Management comenzi
Administrarea comenzilor prin Alloga este o soluție completă pentru comenzile clienților dumneavoastră.
Administrare simplă și eficientă
Serviciul Alloga de administrare a comenzilor vă poate ajuta să vă eficientizați livrarea produselor către clienți, fie că sunt spitale, farmacii, veterinari, comercianți sau alți profesioniști din domeniul sănătății.
Procesul de gestionare a comenzilor este simplu. Comenzile clienților dumneavoastră ajung la Alloga prin diferite metode, inclusiv fax, EDI, telefon sau e-mail. După validarea contului, comanda este creată în sistemul Alloga. Sunt efectuate verificările înainte de transmiterea comenzii către depozit pentru procesare, precum validarea clientului, valoarea minimă/maximă a comenzii și cantitate, etc. După aprobare, comanda este procesată și livrată clientului.
Planificarea aprovizionării
Soluția integrată Alloga de gestionare completă a comenzii vă permite să coordonați planificarea vânzărilor și estimarea cu planificarea producției, eficientizând astfel procesul de aprovizionare.
![Planificarea aprovizionării Planificarea aprovizionării](/sites/g/files/xpfdlm101/files/2019-03/supply-chain_0.jpg)
Finalizarea comenzii
Alloga oferă un sistem de procesare și urmărire comandă cu dispozitive tehnologice moderne, asigurându-se că toate comenzile sunt primite, procesate și livrate rapid și eficient.
Aflați mai mult