Management comenzi
Administrarea comenzilor prin Alloga este o soluție completă pentru comenzile clienților dumneavoastră.
Administrare simplă și eficientă
Serviciul Alloga de administrare a comenzilor vă poate ajuta să vă eficientizați livrarea produselor către clienți, fie că sunt spitale, farmacii, veterinari, comercianți sau alți profesioniști din domeniul sănătății.
Procesul de gestionare a comenzilor este simplu. Comenzile clienților dumneavoastră ajung la Alloga prin diferite metode, inclusiv fax, EDI, telefon sau e-mail. După validarea contului, comanda este creată în sistemul Alloga. Sunt efectuate verificările înainte de transmiterea comenzii către depozit pentru procesare, precum validarea clientului, valoarea minimă/maximă a comenzii și cantitate, etc. După aprobare, comanda este procesată și livrată clientului.
Planificarea aprovizionării
Soluția integrată Alloga de gestionare completă a comenzii vă permite să coordonați planificarea vânzărilor și estimarea cu planificarea producției, eficientizând astfel procesul de aprovizionare.
Finalizarea comenzii
Alloga oferă un sistem de procesare și urmărire comandă cu dispozitive tehnologice moderne, asigurându-se că toate comenzile sunt primite, procesate și livrate rapid și eficient.
Aflați mai mult