Servicii integrare tehnică
Alloga oferă de peste 20 de ani clienților un sistem informatic integrat. Echipa noastră excepțională poate crea interfețe între orice sistem aveți și al nostru.
Experiență
Alloga are experiență vastă cu integrarea de date între sistemele IT ale clientului și cel propriu, cu protocoale și procese logistice.
Conectivitate
Oferim conectivitate între produse, clienți, comenzi de achiziție și chitanțe, comenzi, transport și facturi, modificări ale stocurilor, tranzacții de inventar, balanțe etc.
Flexibilitate
Serviciile noastre sunt compatibile cu o gamă largă de fișiere și protocoale, asigurând flexibilitatea integrării cu sisteme informatice de gestiune.
Consultați un specialist
Integrarea începe cu o ședință inițială, cu discuții despre acoperire, cerințele privind interfața și planuri de proiecte operaționale și de logistică IT și interfață.
Este generat un registru de riscuri pentru a gestiona potențialele erori, iar Alloga creează un plan pentru a gestiona migrarea în producție și perioada inițială. Apoi se face o analiză a proiectului pentru a optimiza implementarea.